Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Off-page SEO

link building seofen


Off-page optimization σημαίνει το σύνολο των εργασιών που γίνονται εκτός ενός σαιτ σε μια προσπάθεια βελτιστοποίησης του έτσι ώστε να πετύχουμε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Λόγου του ότι υπάρχει συνεχής μάχη με τον ανταγωνισμό και η διαδικασία είναι μια συνεχής εξέλιξη και διαδοχή φαινομένων, καταστάσεων ή ενεργειών το κόστος του είναι ακριβό.

Τα ποιο σημαντικά στοιχεία στο Off Page Search Engine Optimisation είναι τα εξής:

  •  Link building
  • Προσθήκη σε ποιοτικούς καταλόγους
  • Δημιουργία άρθρων
  • Ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα
Το on-page SEO είναι η κορυφή του παγόβουνου όμως όλος ο τεράστιος όγκος που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας είναι το off-page SEO. Μπορεί το περιεχόμενο να θεωρείτε ο βασιλιάς όμως οι σύνδεσμοι είναι η βασίλισσα και στης περισσότερες περιπτώσεις το πιο κρίσιμο κομμάτι στην δουλειά ενός προωθητή ιστοσελίδων στην προσπάθεια του να εμφανίσει σε πρώτες θέσεις ένα σαιτ.

Είναι καλύτερα να μην θέτετε την ερώτηση ποιο είναι πιο σημαντικό στην προώθηση ιστοσελίδων; Η δουλειά που γίνετε εντός του σαιτ ή εκτός; Η απάντηση είναι ότι είναι εξίσου σημαντικά και τα δυο. Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχετε καλή κατάταξη στο SERP μόνο με την χρήση ενός. Χρειάζεται και το καλό περιεχόμενο αλλά και οι καλοί σύνδεσμοι, το λεγόμενο link profile για να μπορέσει η μηχανή αναζήτησης να εμπιστεύεται και διατηρεί το σαιτ σας στης πρώτες της θέσεις.

Η δουλειά όμως της εξωτερικής εργασίας έχει αρχή, όχι όμως και τέλος αφού πρέπει σε καθημερινή βάση να δημιουργείται συνδέσμους (Links) που θα προστίθενται στο σαιτ σας. Εάν εσείς σταματήσετε να χτίζεται νέους ποιοτικούς συνδέσμους τότε είναι απλά θέμα χρόνου το πότε οι ανταγωνιστές σας θα σας προσπεράσουν.

Τι σημαίνει καλός σύνδεσμος;

Καλός σύνδεσμος είναι αυτός που πληροί τα παρακάτω:

  • Είναι σχετικός με το δικό σας περιεχόμενο
  • Έχει υψηλό page rank 
  • Έχει θέση στην πρώτη σελίδα για την συγκεκριμένη λέξη κλειδί
  • Το σαιτ από όπου προέρχεται έχει αξία, όνομα και στοχεύει αποκλειστικά στο ίδιο αντικείμενο
  • Το άρθρο από όπου προέρχεται έχει λιγότερους από 20 εξερχόμενους συνδέσμους 
  • Είναι dofollow
Αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία  που πρέπει να ελέγχουμε πριν προχωρήσουμε στην απόκτηση του.